Seguir
Amparo Clavijo
Amparo Clavijo
Universidad Distrital Francisco Jose de Caldas, Bogotá
Dirección de correo verificada de udistrital.edu.co - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Developing a deeper understanding of community-based pedagogies with teachers: Learning with and from teachers in Colombia
J Sharkey, A Clavijo Olarte, LM Ramírez
Journal of Teacher Education 67 (4), 306-319, 2016
1142016
Fostering EFL learners' literacies through local inquiry in a multimodal experience
JA Rincón, A Clavijo Olarte
Colombian Applied Linguistics Journal 18 (2), 67-82, 2016
702016
Teachers acting critically upon the curriculum: Innovations that transform teaching
AC Olarte, CHG Nieto, CT Jaramillo, LMR Galindo, NET Mesa
Íkala, Revista de lenguaje y cultura 9 (15), 11-41, 2004
542004
The virtual forum as an alternative way to enhance foreign language learning
A Clavijo Olarte, NA Hine, LM Quintero
Profile Issues in TeachersProfessional Development, 219-236, 2008
492008
Community-based pedagogies: Projects and possibilities in Colombia and the United States
J Sharkey, A Clavijo-Olarte
Breaking the mold of education for culturally and linguistically diverse …, 2012
362012
Reading the community critically in the digital age: A multiliteracies approach
RA Medina-Riveros, M Ramírez-Galindo, A Clavijo-Olarte
Language and Society, 45, 2022
342022
La enseñanza del inglés en la escuela primaria: algunos problemas críticos
A Clavijo Olarte
Colombian Applied Linguistics Journal 18 (1), 7-9, 2016
292016
Promoting the value of local knowledge in ESL EFL teacher education through community-based field assignments
J Sharkey, A Clavijo-Olarte
Projetos e praticas na formação de professores de língua inglesa, 39-58, 2012
292012
Implementing Community Based Pedagogies with Teachers in Colombia to enhance the EFL curriculum
A Clavijo
En Perales, M. y Mendez, M.(Eds.). Experiencias de docencia e investigación …, 2015
272015
English teaching in the elementary school: Some critical issues
A Clavijo Olarte
Colombian Applied Linguistics Journal 18 (1), 7-9, 2016
252016
Prácticas innovadoras de lectura y escritura
AC Olarte
Universidad distrital Francisco José de Caldas., 2007
252007
Prácticas innovadoras de lectura y escritura
AC Olarte
Universidad distrital Francisco José de Caldas., 2007
252007
Virtual forums: A pedagogical tool for collaboration and learning in teacher education
MI Espitia, A Clavijo Olarte
Colombian Applied Linguistics Journal 13 (2), 29-42, 2011
232011
Pedagogías emergentes en contextos cambiantes: pedagogías en red en la sociedad del conocimiento
B Gurung, AC Olarte
Enunciación 20 (2), 271-286, 2015
222015
Enseñanza del inglés y medios digitales: nuevos retos y posibilidades para la escuela
A Clavijo, A Quintana, L Quintero
Bogotá, CO: Universidad Distrital Francisco José de Caldas, 2011
222011
Una experiencia de formación inicial de docentes de inglés para la inclusión de las TIC en la enseñanza de lenguas
A Clavijo Olarte, LM Quintero
Folios, 37-48, 2012
212012
Formación de maestros: historia y vida
A Clavijo
Bogotá DC Plaza & Janes, 2000
172000
La escritura en primera y segunda lengua: Un proceso, dos idiomas
A Clavijo, E Torres
Lectura y vida 20 (4), 33-41, 1999
171999
Maestros y estudiantes escritores de hiperhistorias
AC Olarte, AQ Ramirez
Universidad Distrital Francisco José de Caldas, 2005
162005
Research tendencies in the teaching of English as a foreign language
A Clavijo-Olarte
Colombian Applied Linguistics Journal, 5-10, 2015
142015
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20