Seguir
Angelica Risquez
Título
Citado por
Citado por
Año
Using anti‐plagiarism software to promote academic honesty in the context of peer reviewed assignments
A Ledwith, A Risquez
Studies in Higher Education 33 (4), 371-384, 2008
1402008
El rol del mentor en un proceso de mentoría universitaria
N Manzano Soto, AM Martín Cuadrado, MF Sánchez García, ...
Educación XX1: revista de la Facultad de Educación, 2012
1122012
Evaluación de un modelo de orientación tutorial y mentoría en la Educación Superior a distancia
MF Sánchez García, N Manzano Soto, A Rísquez López, ...
Revista de educación, 2011
92*2011
Evaluación de un modelo de orientación tutorial y mentoría en la Educación Superior a distancia
MF Sánchez García, N Manzano Soto, A Rísquez López, ...
Revista de educación, 2011
86*2011
The jury is still out: Psychoemotional support in peer e-mentoring for transition to university
A Risquez, M Sanchez-Garcia
The Internet and Higher Education 15 (3), 213-221, 2012
632012
‘Thou shalt not plagiarise’: from self-reported views to recognition and avoidance of plagiarism
A Risquez, M O’Dwyer, A Ledwith
Assessment & Evaluation in Higher Education 38 (1), 34-43, 2013
542013
Welcome to college? Developing a richer understanding of the transition process for adult first year students using reflective written journals
A Risquez, S Moore, M Morley
Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice 9 (2), 183-204, 2007
482007
Estrategias eficaces para enseñar en la universidad: guía para docentes comprometidos
S Moore, G Walsh, A Rísquez
Narcea Ediciones, 2012
462012
Teaching at college and university: effective strategies and key principles
S Moore, G Walsh, A Rísquez
McGraw-Hill Education (UK), 2007
452007
Estrategias de aprendizaje y autorregulación motivacional: identificación de perfiles para la orientación de estudiantes universitarios de nuevo ingreso
MI García Ripa, MF Sánchez García, A Risquez
Asociación Iberoamericana de Diagnóstico y Evaluación, 2016
322016
Online student evaluations of teaching: what are we sacrificing for the affordances of technology?
A Risquez, E Vaughan, M Murphy
Assessment & Evaluation in Higher Education 40 (1), 120-134, 2015
312015
E-mentoring: an extended practice, an emerging discipline
A Rísquez
Advances in e-learning: experiences and methodologies, 61-82, 2008
272008
E-mentoría: avanzando la investigación, construyendo la disciplina
A Rísquez López
Revista complutense de educación, 2006
272006
Technology enhanced learning and plagiarism in entrepreneurship education
A Risquez, M O'Dwyer, A Ledwith
Education+ Training, 2011
262011
Usage and uptake of virtual learning environments in Ireland: findings from a multi institutional study
R Cosgrave, A Rísquez, T Logan-Phelan, T Farrelly, E Costello, M Palmer, ...
All Ireland Journal of Higher Education 3 (1), 2011
252011
Perfiles motivacionales de elección de estudios en estudiantes universitarios de nuevo ingreso
MI García-Ripa, MF Sánchez-García, A Risquez
Universitas Psychologica 17 (3), 1-10, 2018
212018
Sistema de orientación tutorial en la UNED: tutoría, mentoría y e-mentoría
M Sánchez García, N Manzano Soto, M Suárez, A Rísquez, L Oliveros, ...
Universidad Europea de Madrid, 2009
182009
Peer electronic mentoring for transition into university: A theoretical review
A Risquez
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía 22 (3), 232-239, 2011
172011
La mentoría como proceso de gestión de la innovación
A Rísquez
El nuevo perfil del profesor universitario en el EEES: claves para la …, 2008
172008
Using cluster analysis to explore the engagement with a flipped classroom of native and non-native English-speaking management students
JN Walsh, A Rísquez
The International Journal of Management Education 18 (2), 100381, 2020
162020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20