Drivers and interpretation of doctoral education today: National comparisons L Andres, S Bengtsen, B Crossouard, L Gallego, J Keefer, K Pyhältö Frontline Learning Research, 2015 | 101 | 2015 |
Faculty feelings as writers: relationship with writing genres, perceived competences, and values associated to writing L Gallego, M Castelló, A Badia Higher Education 70, 1-16, 2015 | 26* | 2015 |
Formacion cientifica inicial de educadores J Quintero, CT Zuluaga, L Gallego, SH Buitrago, M López, G Infante Universidad de Caldas 22, 226, 2007 | 12 | 2007 |
Faculty identity through spheres of teaching and research activity and associated genres L Gallego, M Castelló, A Badia Higher Education Research & Development 36 (5), 962-974, 2017 | 10 | 2017 |
Investigación-Acción en la práctica educativa: Un enfoque comprensivo Narrativo J Quintero, SH Buitrago, L Gallego, M Lopez, CT Zuluaga, G Infante, ... Centro Editorial Universidad De Caldas, 2004 | 7 | 2004 |
Concepciones y sentimientos sobre la didáctica de las ciencias sociales en docentes en formación FJ Ruiz-Ortega, L del Pilar Gallego-Castaño Folios, 38-54, 2024 | | 2024 |
Cultura, curriculo y lengua extranjera: una experiencia investigativa regional colombiana J Quintero, SH Buitrago, L Gallego, CT Zuluaga, M López, G Infante Universidad de Caldas, 2006 | | 2006 |
Concepciones y sentimientos sobre la didáctica FJ Ruiz-Ortega, L del Pilar Gallego-Castaño | | |