Seguir
Pablo Lafarga
Pablo Lafarga
Dirección de correo verificada de unizar.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Netiquette: ethic, education, and behavior on internet—a systematic literature review
R Soler-Costa, P Lafarga-Ostáriz, M Mauri-Medrano, AJ Moreno-Guerrero
International journal of environmental research and public health 18 (3), 1212, 2021
762021
How to Teach Pre-Service Teachers to Make a Didactic Program? The Collaborative Learning Associated with Mobile Devices
R Soler Costa, M Mauri Medrano, P Lafarga Ostáriz, AJ Moreno-Guerrero
Sustainability 12 (9), 3755, 2020
272020
La Competencia Digital de docentes en formación en un contexto educativo de innovación tecnológica
RS Costa, PL Ostáriz, MR Navas-Parejo
Avances en recursos TIC e innovación educativa, 152-161, 2019
62019
Community Manager educativo, una alternativa digital
RS Costa, PL Ostáriz
Nuevos paradigmas en los procesos de enseñanza-aprendizaje, 113, 2019
42019
School culture and school effectiveness: cooperation with environment as a leading way of learning
R Soler Costa, P Lafarge Ostariz
Kultura–Przemiany–Edukacja 7, 113-121, 2019
12019
Kahoot, la gamificación en el aula en el siglo XXI
RS Costa, PL Ostáriz, AMR García
Edunovatic 2017. Conference proceedings: 2nd Virtual International …, 2018
12018
Working towards the Sustainable Development Goals: quality digital education during COVID-19
P Lafarga Ostáriz, R Soler Costa
Pedagog. Stud. Rozpr., 2021
2021
Teaching digital competencies after the pandemic: adaptation of higher education and b-learning in Spain
P Lafarga Ostáriz, R Soler Costa
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021
2021
New ICTs and new needs: teacher training and the accessibility of ICTs in higher education
R Soler Costa, P Lafarga Ostáriz
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021
2021
How to teach pre-service teachers to make a didactic program? The collaborative learning associated with mobile devices
RS Costa, MM Medrano, PL Ostáriz, AJ Moreno-Guerrero
Sustainability 12 (9), 3755, 2020
2020
Rethinking teacher training: Covid-19 and the rise of e-learning
R Soler Costa, P Lafarga Ostáriz
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2020
2020
Los MOOC: un cambio TIC educativo ante nuevos paradigmas socio-económicos
R Soler Costa, AJ Moreno-Gerrero, P Lafarga Ostáriz
Los MOOC: un cambio TIC educativo ante nuevos paradigmas socio-económicos …, 2020
2020
An interpretative research in the didactic process: critical discourse analysis
P Lafarga Ostariz, R Soler Costa
Kultura–Przemiany–Edukacja 7, 151-159, 2019
2019
La formación docente para la aplicación del mobile learning en un aula de educación primaria en Aragón: el museo móvil
RS Costa, PL Ostáriz, MR Navas-Parejo
Investigación, Innovación docente y TIC. Nuevos horizontes educativos, 2024-2037, 2019
2019
La complementariedad educativa de los asistentes virtuales: presente y futuro
PL Ostáriz, RS Costa, CR Jiménez
Investigación, Innovación docente y TIC. Nuevos horizontes educativos, 1105-1118, 2019
2019
An interpretative research in the didactic process: critical discourse analysis
R Soler Costa, P Lafarga Ostáriz
Kult. Przemiany Eduk., 2019
2019
La versión educativa de lo social: Community Manager en el aula
RS Costa, PL Ostáriz
Book of abstracts CIVINEDU 2018: 2nd International Virtual Conference on …, 2018
2018
Google Maps y la orientación espacial transversal
PL Ostáriz, RS Costa
Book of abstracts CIVINEDU 2018: 2nd International Virtual Conference on …, 2018
2018
La realidad virtual, el futuro visual de la educación
PL Ostáriz, AF Cabrera, JMR Rodríguez
Edunovatic 2017. Conference proceedings: 2nd Virtual International …, 2018
2018
An interpretative research in the didactic process: critical discourse analysis
PL Ostáriz, RS Costa
KULTURA–PRZEMIANY–EDUKACJA, 151, 0
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20