Netiquette: ethic, education, and behavior on internet—a systematic literature review R Soler-Costa, P Lafarga-Ostáriz, M Mauri-Medrano, AJ Moreno-Guerrero International journal of environmental research and public health 18 (3), 1212, 2021 | 76 | 2021 |
How to Teach Pre-Service Teachers to Make a Didactic Program? The Collaborative Learning Associated with Mobile Devices R Soler Costa, M Mauri Medrano, P Lafarga Ostáriz, AJ Moreno-Guerrero Sustainability 12 (9), 3755, 2020 | 27 | 2020 |
La Competencia Digital de docentes en formación en un contexto educativo de innovación tecnológica RS Costa, PL Ostáriz, MR Navas-Parejo Avances en recursos TIC e innovación educativa, 152-161, 2019 | 6 | 2019 |
Community Manager educativo, una alternativa digital RS Costa, PL Ostáriz Nuevos paradigmas en los procesos de enseñanza-aprendizaje, 113, 2019 | 4 | 2019 |
School culture and school effectiveness: cooperation with environment as a leading way of learning R Soler Costa, P Lafarge Ostariz Kultura–Przemiany–Edukacja 7, 113-121, 2019 | 1 | 2019 |
Kahoot, la gamificación en el aula en el siglo XXI RS Costa, PL Ostáriz, AMR García Edunovatic 2017. Conference proceedings: 2nd Virtual International …, 2018 | 1 | 2018 |
Working towards the Sustainable Development Goals: quality digital education during COVID-19 P Lafarga Ostáriz, R Soler Costa Pedagog. Stud. Rozpr., 2021 | | 2021 |
Teaching digital competencies after the pandemic: adaptation of higher education and b-learning in Spain P Lafarga Ostáriz, R Soler Costa Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021 | | 2021 |
New ICTs and new needs: teacher training and the accessibility of ICTs in higher education R Soler Costa, P Lafarga Ostáriz Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021 | | 2021 |
How to teach pre-service teachers to make a didactic program? The collaborative learning associated with mobile devices RS Costa, MM Medrano, PL Ostáriz, AJ Moreno-Guerrero Sustainability 12 (9), 3755, 2020 | | 2020 |
Rethinking teacher training: Covid-19 and the rise of e-learning R Soler Costa, P Lafarga Ostáriz Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2020 | | 2020 |
Los MOOC: un cambio TIC educativo ante nuevos paradigmas socio-económicos R Soler Costa, AJ Moreno-Gerrero, P Lafarga Ostáriz Los MOOC: un cambio TIC educativo ante nuevos paradigmas socio-económicos …, 2020 | | 2020 |
An interpretative research in the didactic process: critical discourse analysis P Lafarga Ostariz, R Soler Costa Kultura–Przemiany–Edukacja 7, 151-159, 2019 | | 2019 |
La formación docente para la aplicación del mobile learning en un aula de educación primaria en Aragón: el museo móvil RS Costa, PL Ostáriz, MR Navas-Parejo Investigación, Innovación docente y TIC. Nuevos horizontes educativos, 2024-2037, 2019 | | 2019 |
La complementariedad educativa de los asistentes virtuales: presente y futuro PL Ostáriz, RS Costa, CR Jiménez Investigación, Innovación docente y TIC. Nuevos horizontes educativos, 1105-1118, 2019 | | 2019 |
An interpretative research in the didactic process: critical discourse analysis R Soler Costa, P Lafarga Ostáriz Kult. Przemiany Eduk., 2019 | | 2019 |
La versión educativa de lo social: Community Manager en el aula RS Costa, PL Ostáriz Book of abstracts CIVINEDU 2018: 2nd International Virtual Conference on …, 2018 | | 2018 |
Google Maps y la orientación espacial transversal PL Ostáriz, RS Costa Book of abstracts CIVINEDU 2018: 2nd International Virtual Conference on …, 2018 | | 2018 |
La realidad virtual, el futuro visual de la educación PL Ostáriz, AF Cabrera, JMR Rodríguez Edunovatic 2017. Conference proceedings: 2nd Virtual International …, 2018 | | 2018 |
An interpretative research in the didactic process: critical discourse analysis PL Ostáriz, RS Costa KULTURA–PRZEMIANY–EDUKACJA, 151, 0 | | |